Okeeey nya tag!

Jaa då var det lääääänge sen jag uppdaterade.. Och jaa vad ska man skylla på..? Jo jag har varit i fjällen och sen har de varit påsk osv.

Under fjällenresan blev det inget LCHF tyvärr men det skulle bara bli krångligt, dessutom åt jag en massa skit :( fyfy! Under påskveckan så fortsatte jag äta "vanlig" mat plus all påskmat.. Men idag är det nya tag och det känns bra de är återigen taggad! :) Vägde mig idag och hör o häpna hade jag inte gått upp mycket alls bara ett kila ca. SÅ nu startar man på minus 6 kg och det känns faktiskt helt okej efter dessa två "dåliga" veckor. Im back on track :D

Idag blir det även träning även fast jag känner mig tjock i halsen och lite förkyld men det ska fasen inte stoppa mig nu när jag väl sätter igång. Anledningen till att jag inte gått upp så mycket kanske beror på att vi ändå rörde oss hela veckan i fjällen och förra veckan blev det promenader osv så det kanske var anledningen. :)

Nu ska jag kila iväg för jag ska nog städa huset lite. Förresten gjorde jag en god lunch idag som bestod av kyckling som jag tillagade tillsammans med svamp och rödlök :) Sedan hade jag i lite grädde, mjölk och philadephiaost med smak, sedan sakt och peppar på de. Smakade helt OK! Blev sallad till så nu är jag mätt och belåten.

Lovar att bli duktigare på uppdatering (a)

Kraam

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 15:46:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0