Tränat

Då är man tillbaka i träningsskorna.. :) Träningen gick bra är ju som sagt lite förkyld och tjock i halsen så kändes lite jobbigare med konditionen men det gick ändå. Körde 15 minuter på crosstrainern och sedan alla maskinerna och pilatesbollen. Dessutom lämnade jag in min lapp med maskiner så ska få några fler nu, yey.

Till kvällsmat idag så blev det kött och en hemmalagad sås till de (mumma) Jocke åt potatis och jag grönsaker och sallad. Väldigt väldigt gott känns bra att ha börjat med LCHF igen för min mage mådde inte bra under dessa 2 veckor jag åt vanlig mat.. Men nu hoppas jag på att den ska må finfint igen.

Imorgon så blir det kanske nån promenad eller kanske rida lite? Nåt måste jag göra i alla fall och det är fint väder. :)

Hur går det för er andra; tänar ni, eller rör på er på nåt annat sätt några förslag på rolig träning? Ligger ni kanske i hårdträning nu inför sommaren hur gör ni då i sånt fall? ;) Äter ni nån speciell kost!?

Många frågor :D hihi!

Nu blir det lite TV med Jocke!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0