Fredaaag v. 7

Känns skönt att det äntligen är fredag, har inte hunnit göra speciellt mycket idag för vaknade sent (tog en rejäl sovmorgon som var väldigt behövligt) och tog direkt en uppiggande dusch. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska äta till lunch? Ingen fantasi och orkar inte laga mat hur länge som helst. Kanske blir min vanliga grönsaker och bacon blandning.. haha! Den är perfekt som lunch, lätt att laga blir mätt och det är gott dessutom. Kommer förmodligen att tröttna på den, men just nu älskar jag de. 

Ikväll blir det förmodligen tacos, fast jag gör alltid en specialare till mig.. tar ur lite köttfärsen till mig själv innan kryddan blandas i och kryddar den själv. Har på massa ost turkisk yoghurt och tacosås sen in i micron. När osten smält så häller jag på massor av grönsaker och sen är de bara mumsa i seig "röran". Är riktigt gott kanske ska ta kort på de ikväll!? Och lägga ut så ni kan se hur de ser ut. Saknar dock att äta tacos i bröd eller med chips men det fungerar väldigt bra utan, är riktigt gott ändå!

Nej nu ska jag göra mig vacker.. hm, se hur de går, hehe! :) Sen blir det att fylla på kistan med mat!

Ha en bra dag och helg vänner <3

Marilyn Monroe va en snygg kurvig kvinna, de vill jag med vara!

Kommentarer
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, Lågkolhydratkost, Träning & Positiv energi! Nu även Bloggjoggen-skåne

Vilken spännande idé att sätta in färs, sås & ost i micron innan servering :) Det lät härligt gott! Får nog testa det nästa gång jag gör taco här hemma.

2010-03-04 @ 13:55:26
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0