Fredag v 6

Jaa då börjar vecka 6 lida mot sitt slut bara helgen kvar.. Idag blev det ingen vidare bra frukost (beror på hur man ser de) Men endast ett ägg och en kopp kaffe, till lunch stekte jag grönsaker och kyckling som jag mumsade i mig :) Va hungrig efter den lilla frukosten jag åt! Men jag höll mig pigg i alla fall när jag druckit en kopp kaffe, hehe.

Igår så blev det träning på schemat igen, gick jättebra! Min kondis blir bättre och bättre hela tiden orkar verkligen mycket mer än innan vilket känns otroligt peppande. :) Idag har jag inte bestämt mig om det blir någon träning eller inte. Är bortbjuden på sminkparty ikväll så tiden räckar kanske inte till att duscha och fixa sig innan. Imorgon tänkte jag däremot åka och träna på förmiddagen får se om jag får nåt sällskap av Jocke...



Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0