Fredag v. 8

hello allesammans! Nu sitter jag är mätt och belåten efter att ha ätit klyftade morötter med kyckling i currysås :) det var mums de! Idag/ikväll sa blir det nog myskväll framför tv:n gör nog en god smoothie som tillsugg. Jag behöver nån bra idé på mat för ikväll. Nåt med fläskfile!? Ska nog kolla upp nåt gott på lchf recept.

Jag vill träna men kan inte då jag inte kännt mig bra i veckan.. vill inte bli dålig till nästa vecka. Kommer ha grymt mycket att göra i skolan framöver så good luck med träningen.. buääh! MEN så länge jag håller mig till LCHF så ska allt gå bra i hope. Det som är bra med att jobba helg är attt det inte blir alkohol och det kanske gör att svackan jag hamnat i släpper lite och att jag kan få gå ner lite mer i vikt. Längtar tills man passerat 10 kilos sträcket det skulle verkligen kännas underbart! :) SNART SNART kommer jag att vara där.

Nej nu ska jag nog hjälpa Jocke med ladugården eftersom Jockes pappa inte är hemma. :) Jag som är rädd för kossor och allt.. men då rör man sig lite i alla fall ;) Plus i kanten för de!

byebye

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hej. Vill med all välmening dela med mig om informationen att morötter är jätte bra mat men dock inte om man vill följa LCHF strikt då de innehåller mycket kolhydrater, lika så som andra rotsaker som potatis och sånt.

/Maria

2010-03-07 @ 12:44:40
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0