God kväll!

Hockey på tv som Jocke kollar på själv är jag inte lika intresserad utan sitter i soffan mätt som bara den efter den goda taco"röran" :) Mycket gott! Tänk om man hade samma kondis som de i hockeylaget... herre guud va man skulle va fit då. Då skulle det inte behövas någon "bantning" inte. :)

Ikväll blir det nog skapligt i säng tror jag så man kommer upp skapligt imorgon för då kanske jag hinner med gymmet en sväng :) På dagen blir det kalas igen innehållande tårta, kakor och annat gott. Jag gör nog min goda smoothie då istället eller så dricker jag bara kaffe. På kvällen så är de party för Jocke vilket betyden kolhydrater.. ajaj! :)

Sov gott mina vänner <3



Smoothie som jag gjorde till Jocke och mig på alla hjärtans dag <3

Kommentarer
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, Lågkolhydratkost, Träning & Positiv energi! Nu även Bloggjoggen-skåne

Den smoothien såg riktigt fin & lyxig ut :)

2010-03-04 @ 13:54:02
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0