Måndag v 7

Nu har det gått hela 6 veckor och den 7:de veckan är påbörjad. Det går bra men vågen står inte på mindre är fortfarande -5 kg. Men känner mig nöjd ändå! i helgen blev det att äta lite bröd, ajabaja men det tyckte jag var Ok ändå då jag håller hårt med metoden annars. Igår var det ju alla hjärtans dag och då gjorde vi en god middag bestående av klyftade morötter i ugnen och lövbiff i ugnen som låg i grädde och vitlöks philadelfiaost. :) Gott va det, till efterrätt blev det smothie den blev otroligt god ocg lyxade till med lite riven mörk choklad som jag formade som ett hjärta! Blev supergott... Idag ska jag försöka hinna med lite träning tillsammans med Jocke, så bär väl av till gymmet snart kan jag tro. :)

Idag ska jag nog köra kondition 20 min sen mitt schema över maskinerna, efter de lite solning <3 Älskar träningen den får mig att bli pigg och må bra! Hur ska man träna om man ska gå ner i vikt.. är det bättre med bara kondition eller ska man köra styrka också?

Nu ska jag äta lite så jag inte är hungrig sen precis innan gymmet!

byebye


På bilden är det korv (med över 80 % köttmängd) blomkålsmos och paprika. Gott gott!!

Kommentarer
Postat av: Tove

inte för att jag är någon expert, men jag tror att du borde sattsa mer på konditionen som gör att du förbränner fett och går ner i vikt...och sen lägga in styrka för att forma kroppen, i något pass i veckan, sen öka efter ett tag :)

2010-02-16 @ 16:34:47
URL: http://tlmkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0