Onsdag v.7

Onsdag idag och min morgon började med en hallon smothie! Jag har funderat ett tag och undrar om 5 kg på 6 veckor är bra? Har ju stått stilla nu ett tag och vill ju såklart att det ska gå neråt på vågen. Har googlat lite och hittat massor av olika sidor där det står om LCHF metoden. Kan dock inte hitta vad som är normalt att gå ner... Borde det inte börja släppa nu och gå ner mer!? Hm.. Jag hoppas de i alla fall :) Det skulle vara så himla kul att få gå ner 10 kg det skulle kännas så himla bra. och jag är ju halvvägs nu. Jag blir lite nojig och funderar på om jag kanske äter fel, om jag inte fattat rätt eller nåt, fast iof har jag gått ner drygt 0,8 kg i veckan och det kanske är ok?

Funderar på om helgerna kanske ställer till de då det blir fest och partaj ibland, och då får man förmodligen i sig en hel del kolhydrater!?

Neej jag känner mig riktigt nöjd och känner på magen att det har minskat, känner mig piggare och gladare :) Det är huvudsaken men hoppas på en större viktminskning snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0