Onsdag/Torsdag v. 6

Förlååååt för dålig uppdatering!
Jag har haft väldigt mycket att göra i skolan MEN håller mig fortfarande till metoden och ska bli bättre på uppdatering, promise!

Så lite uppdatering om vad som hänt!?
Joo jag har gått ner ½kg till när jag vägde mig i måndags vilket betyder:
vecka 5: -
½ kg
Totalt:
-5 kg
Som jag sa tidigare så har jag även mätt mig:
Midia: -5 cm
Stuss: -2 cm
Lår: -2cm

Är jättenöjd med alla dessa resultat och känner mig väldigt nöjd med mig själv. Jag har börjat träna regelbundet och det vill säga i alla fall tre dagar i veckan minst. Känns otroligt skönt och mår så bra efter träning när man sprungigt på crosstrainern, cyklat eller kört styrka. All känns riktigt bra och jag får bättre och bättre kondis, känner att jag orkar mer utan att bli helt slut. :) SÅ allmänt går allt bra just nu...

Håller mig hårt till LCHF-metoden och tycker det fungerar riktigt bra, är inte alls sugen på godis längre eller fikabröd. Gör mig inget om andra sitter och äter för då känner jag mig ännu duktigare!

Ska verkligen försöka uppdatera mer och oftare, vet att Tove vill se mer uppdatering, right!? haha...

Sov gott alla imorgon är en ny dag och då blir det tentaskriving som gäller.


På tallriken ser ni mitt egna lilla recept (kollijucks/röra) bestående av:
*Bacon
*grönsaker (wokgrönsaker, innehåller mindre än 5% kolhydrater/100g)
* 1 matsked majonäs

Tro det eller ej mina vänner men det är FAKTISKT gott, jag var riktigt skeptisk men när jag väl smakade det blev det min nya snabb favoriträtt <3

Kommentarer
Postat av: tove

Bra ida, jag vill ha mer inlägg av dig ;)

2010-02-11 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0