onsdag/Torsdag v. 7

Ja nu har jag skrivit klart halva tentan och det känns skönt! Imorgon blir det resten som ska skrivas och därimellan ska jag hinna med att jobba 9-15 och även ha besök av familjen som kommer hit på kalas. Ja kalas tänker man då.. fika!? Jocke har bakat en massa kakor och muffins här hemma odag och doften var ljuvlig, visst kände jag att ååh det skulle vara gott med en liten kaka eller en chokladmuffins, men fasen är de värt de?? nej absolut inte, jag mår så bra utan alla de där kolhydraterna och kommer fortsätta må bra. Om jag skulle äta nåt så skulle det definitivt inte vara kaka eller muffins i sånt fall skulle jag välja en potatis eller en bit bröd fast inte ens de lockar. Känner mig allmänt nöjd och glad :) Nu är allt jag hoppas på att det ska visa lite mer på vågen.. hoppas hoppas! Tyvärr hann jag inte träna idag pga allt pluggande och att träna imorgon ser inte så lovande ut. MEN får ta det den dagen jag hinner, finns det ingen tid så gör det inte.

I helgen kommer det bli ännu mer kalas bestående av allt de där "goda" men är de egentligen så himla gott?? jag tror faktiskt att det är mer av ett beroende.. ett beroende av allt socker ett behov av ännu mer. Har aldrig kännt så här lite sötsug som jag gör nu och jag tror de är för man inte äter mycket kolhydtater alls. :) känns bra, jag känner mig STOLT över mig själv!

Positiva tankar det är min melodi <3

tjingeling, nu ska jag inta sängposition för de är jag värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0