Torsdag v. 7

Allt går bra och idag blev det en lättare lunch bestående av två stekta ägg och en korv med över 80% köttmängd till de åt jag även vitkålssallad. Det var faktiskt gott och mätt blev jag också!
Det dåliga idag är att min rygg gör ont, va länge sen den gjorde såhär ont vet inte vad jag gör!? Måste verkligen träna hela tiden för att den inte ska göra ont :( Och för modligen gå ner några lika för att den inte ska bli lika påfrestad. Stackars min lilla rygg men som tur är så har jag blivit kallad på återuppföljning av den och hoppas/inte hoppas att dom ser vad det är för fel eller vet varför jag fick det. Hoppas såklart inte att dom hittar nåt fel men vill gärna veta vad jag gjort för fel med ryggen! (Och vikten är säkert en orsak, men den har jag ju redan tagit tag i så).

Imorgon blir det jobb igen men börjar inte förrens halv tre så blir en god lunch hemma innan de. vad den består av återstår att se! Snart har jag kört den här metoden i två månader ju... eller de är 1½ vecka kvar men ändå, visst är jag duktig minsann :)

Förresten så satt alla och moffade kakor och tårta idag, MEN inte jag!! jag gjorde en hallonsmothie till mig själv och sörplade i mig, GOTT! Snacka om att känna sig stolt (tycker iof inte så mycket om tårta men kakor är ju gott). Men nu sitter jag här pigg igen somen nötkärna och kommer förmodligen inte kunna somna på ännu några timmar. Min energi är på topp och vet inte om det beror på LCHF eller om det är kaffet som jag drack till fikat, eller en kombo! I varje fall så mår jag bra, och imorgon innan jobbet ska jag även försöka klämma in ett träningspass för jag måste pga ryggen :(

Köpte förresten fyra nya fina tröjor/klänningar idag, som man har bälte i midjan till... på de sättet kommer jag kunna ha dom även om jag går ner mycket i vikt, ja ibland är man lite smart ändå! :)

Oj nu flöt texten ut i en massa babbel.. men inget att klaga över jag uppdaterade ju i alla fall idag :) wiho!

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0