Torsdag v. 8

Ursäkta för dålig uppdatering.. har inte kännt mig pigg denna vecka vet inte om jag håller på att bli sjuk eller vad det varit för fel men har inte varit pigg :( Men nu är en ipren tagen och känner mig på G igen.
Har inte vägt mig denna vecka har nästan glömt bort de.. hehe! Men har inte kunnat äta ordentligt heller.. har hållt mig till LCHF men har knappt fått i mig någon mat, så har tagit äpple när jag blev hungrig. Virus kanske? hm!
Igår så stekte jag korv med över 80 % köttmängd och sen ägg till de + sallad.. hehe gott..!? Nja ingen favorit men helt OK.

nu ska jag snart äta lite sallad tillsammans med vänner, kommer bli gott för nu känner jag mig sugen och hungrig! :)

Eller förresten så mätte jag midjan häromdagen.. och det var minus 6-7 cm minns inte riktigt.. hehe! WEI!!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad duktig du är! Jag håller också på med LCHF och tycker att det är en kanonmetod att gå ner i vikt och hålla sig i form. Har varit lite stillastående efter en svacka, men är äntligen på g igen :)

Hoppas att ni hade en rolig fest i lördags! Kram

2010-02-25 @ 13:34:17
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Ida

Heej, tack va snäll du är :) Ja jag hoppas att det ska släppa nu så jag får börja gå neråt igen. Ja festen var toppenkul synd att du inte kom. Kram

2010-02-26 @ 13:53:30
URL: http://mittnyalivmedlchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0