Fredag v.4

Ojoj nu börjar det närma sig fyra hela veckor med lchf och jag kännermig, glad pigg och positiv :) Allt går bra, kan tycka att det är lite svårt när man är iväg och blir hungrig som tusan.. man går in på en affär/pressbyrå (som jag var tvungen att göra igår då jag åkte tåg hela dagen fram och tillbaka till Uppsala) och vad hittar man som jag kan äta!? Jaag hittade typ inget, fanns massa goda bröd med god fyllning i. Men nej de kan jag ju inte äta.. gick runt länge för att se om jag hittade nåt och började på lite småpanik för jag var så fruktansvärt hungrig. Till slut fick jag ta en yoghurt som var 12 g kolhydrater/ 100 g. Japp de va de jag hittade inte hela värden men nåt förslag på vad man kan ha med sig som matsäck eller liknande om man blir hungrig!!!!??

Veckan har gått fort och jag håller mig fortfarande till lchf vilket jag är mycket nöjd med.. MEN vill att jag ska ha gått ner allt NU, varför kan det inte gå snabbare!?

Unnade mig i alla fall ett par skor igår (fina) och lite krimskrams (som jocke kallar de). Japp Här unnar man sig inte mat inte utan prylar, wonderful :)

Jag har haft en väldigt dålig uppdatering sista tiden men detta på grund av tenta och att jag var i Uppsala hela dagen igår kom hem vid 10 (efter ett besök hos familjen för att fira mamma och lillebror som fyllt år).

Nej allihopa nu ska jag ta fram nåt att äta.. hmm kanske kolla lite recept på internet!? Jaa så får det bli, måste ha mig någ nåt gott och ordentligt.. mums.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0